Drága és nem fejlődő diszpécser szoftvert használ?

Mi egy költséghatékony és könnyen kezelhető rendszert ajánlunk, mely folyamatos fejlődésben van, a diszpécserekkel való szoros együttműködésnek köszönhetően.
Csak egy adott helyről éri el és önnek kell biztosítania a szünetmentes működést?

Az InnoSecurity bárhonnan elérhető egy egyszerű böngészővel és az adattárolás és azok biztonsága a szolgáltatás része.
Diszpécserei bonyolult és nehezen személyre szabható felületet használnak?

Az Online Diszpécser felület felhasználóbarát és valós igények alapján került kifejlesztésre, melyhez több diszpécser is hozzájárult.
Külön rendszerben tartja nyílván a partnereit, eszközeit és a riasztásokat, ezért nincs kapcsolat közöttük?

A jövő az, hogy minden cégével kapcsolatos információt és feladatot egy helyen kezeljen és azokat bármikor és bárhonnan elérje

InnoSecurity

A személyre szabható diszpécser szoftver. Teljeskörű biztonság bárhonnan...

Az InnoSecurity az Innomedio Kft. saját fejlesztésű diszpécser és távfelügyeleti szoftvere. A rendszer legnagyobb erőssége az online diszpécser felület, mely távfelügyeleti cégeknek nyújt egyedülálló megoldásokat a riasztások valós idejű kezelésében. Egy egyszerű internet kapcsolat segítségével bárhol azonnal létrehozhatunk egy diszpécser központot és figyelemmel kísérhetjük a különféle technológiákon keresztül beérkező jelzéseket. A felület kifejlesztésében több 10 éves tapasztalattal rendelkező diszpécserek segítettek, melynek eredménye egy tökéletesen személyre szabható, felhasználóbarát felület lett az eredménye.

A szoftver természetesen számtalan más modult is magába foglal, így minden biztonságtechnikával és távfelügyelettel foglalkozó cég számára nyújthat teljes körű folyamat irányítást és nyilvántartást. Segítségével egy helyen kezelhetjük partnereink és munkatársaink adatait. Naptárbejegyzéseket, feladatokat, szerződéseket generálhatunk, tevékenységet figyelhetünk vagy akár dokumentumokat iktathatunk. Pénzügyi modulunk a különféle számlák kiállítása mellett alkalmas kintlévőségeink pontos vezetésére, költségek rögzítésére, banki tranzakciók beemelésére és saját házi pénztár vezetésére.

Az InnoSecurity rendszert mindig egyedi igények alapján állítjuk össze, így nem csak azokkal tudunk sikeresen együtt működni, akik teljes ügyviteli rendszer bevezetését tervezik. A kizárólag távfelügyeletet vagy segélyhívó rendszereket üzemeltető cégek számára is egyedülálló és költséghatékony megoldásokat kínálunk. Folyamatosan zajlanak fejlesztéseink a különféle mobil platformokra is, így akár egy egyszerű gsm mobiltelefonnal is képesek vagyunk beérkező riasztásokat észlelni, adminisztrációjukat pedig táblagépen vagy hordozható számítógépen feldolgozni.

Az alábbiakban felsorolunk néhány kiemelt előnyt, mellyel az InnoSecurity egyedülálló a távfelügyeteleti piacon.


  • Teljes körű partner kezelés, mellyel minden a cégével kapcsolatba álló személyt és partnert nyílván tarthat és könnyedén elérhet
  • A riasztórendszerek telepítéséhez szükséges eszközöket, berendezéseket nyilvántarthatja, tetszés szerint raktárakba rendezheti, mozgathatja
  • A folyamatokat/telepítéseket elvégző munkatársak tevékenységeit és teljesítményét valós időben követheti
  • A teljes telepítési folyamatot projektekbe rendezheti, mellyel jelentősen megnövelheti vállalkozása hatékonyságát
  • A már telepített riasztórendszerek jelzéseit egy korszerű és könnyen kezelhető felületen ellenőrizheti
  • Bárhonnan és bármilyen felületről könnyen elérheti egy egyszerű böngésző segítségével
  • A biztonságos adatátvitelről a bankok által is használt https internetkapcsolat gondoskodik
  • Az adatok tárolása fokozott biztonságú szervertermekben történik, melyek több példányban kerülnek mentésre a váratlan helyzetek elkerülésére
  • Testre szabható és jól átlátható kezelő felület a beérkező riasztások feldolgozására
  • Egyedi színeket és hangokat állíthatunk be, a még hatékonyabb esemény kategorizáláshoz, gyors reagáláshoz

Tekintse meg egyoldalas bemutató weblapunkat: Biztonságtechnike és távfelügyelet

InnoSecurity szoftverünk segítségével egy platformon tudja vagyonvédelmi vállalkozásának telepítési és szervíz folyamait kezelni, valamint diszpécserközpontját működtetni.

Érdekelné a megoldásunk, vagy kérdése van?

Adja meg adatait és visszahívjuk!

A szoftverről bővebb tájékoztatásért forduljon termékmenedzserünkhöz.

Kádár Németh Róbert +36 30 608 1640

Ügyfeleink mondták


„Nagyban megkönnyíti a munkánkat az, hogy egy átlátható felületen dolgozhatunk, mely bárhonnan elérhető online, így szerelőink például saját tableten rendszerezhetik a munkalapokat, mely ezáltal nemcsak környezetkímélőbb, hanem sokkal ellenőrizhetőbb is. Emellett a folyamatosan felmerülő új igényeinket megbízhatóan és a felhasználói ergonómiát szem előtt tartva elégítik ki.”
Lochner Kft. Tóth Sándor ügyvezető
Lochner Kft.
„Szükségünk volt egy olyan rendszerre, amely átláthatóvá teszi a folyamatainkat, kezeli a partnereinket és szakmai kalkulációs modullal is rendelkezik. Az Inomanagementben mindezt egyben megtaláltuk. Professzionális megoldás minden termelő vállalkozás számára.”
Lipták Mihály
Litofilm Kft.
Elérhetőségeink   Szeged, Bokor utca 18.
  info@innomedio.hu
  +36 1 80 89 666
  +36 1 80 89 667