A régi, jól bevált módszerek és az innovatív megoldások tökéletes harmóniája

innoTMS

innoTMS: Átlátható eredmények, bevételnövekedés, partneri kapcsolatok javítása



A munkatársaknak várniuk kell az információkra?
A rendszer számos olyan funkcióval rendelkezik, amelynek célja az azonnali és hatékony információáramlás, valamint az adminisztratív folyamatok egyszerűsítése és csökkentése.
A használt programot csak egy adott helyről éri el?
Szoftverünk a kezdetektől fogva felhő alapú, így bárhol, bármikor használhatja bármilyen internetképes eszközről. Sem IT beruházásra, sem telepítésre nincs szükség.
Gyakran felmerülnek váratlan költségek?
Útvonaltervezőnk segítségével előre kalkulálhat az esetleges alternatív útvonalak használatával és a várható kiadásokkal, így olyan árajánlatot készíthet, amely vélhetően nyereséges lesz.

Fuvarozóknak szánt szoftverünk korábbi verziója, az innoSped már bizonyított a piacon.

Közel 100 hazai ügyfelünk jelenleg is aktív használója, akiktől sorra érkeznek a pozitív visszajelzések és ajánlások.

Régóta több, az iparágban nagy múlttal rendelkező partnerükkel is együttműködünk annak érdekében, hogy továbbra is olyan szoftvert tudjunk kínálni a vállalkozásoknak, amely valóban megoldást nyújt a fuvarozókat érintő mindennapos problémákra és amely folyamatosan követi a jogszabályi változásokat, valamint az iparágon belüli trendeket, szokásokat.

Így született meg az innoTMS, amelyben ötvöztük a régi, jól bevált módszereket és a modern technológia vívmányait.

Miért gondoljuk, hogy hasznos Önnek?

Az innoTMS-ben a teljes ügyviteli folyamat menedzselhető. Többé nem kell arra kényszerülnie, hogy párhuzamosan több szoftvert használjon a partnerkezeléshez, a humán és gépjármű adminisztrációhoz, a számlázáshoz és a költségek rögzítéséhez, a menetlevelekhez, kimutatásokhoz stb.

Sőt, akár több cég ügyleteit is kezelheti egy felületen!

A több mint 15 éve fejlesztett rendszer egyedülálló módon a kezdetektől fogva felhő alapú, tehát a használata sem IT beruházást, sem telepítést nem igényel. Bárhonnan, bármikor elérhető, a használatba vételhez mindössze egy internetképes eszközre van szükség.

Bár a rendszer összetett, használata egyszerű. A jogosultsági rendszernek köszönhetően, a cég minden dolgozója csak azokhoz a funkciókhoz és menüpontokhoz fog hozzáférni, amelyekre a munkája során szüksége van.

Az innoTMS-t az integrációk teszik igazán hatékonnyá.

Hivatalos partneradatbázissal történő összekötésnek köszönhetően pusztán adószám vagy névrészlet alapján, pillanatok alatt rögzíthető a partner, annak minden (nyilvánosan elérhető) adatával együtt.

A telematikai szolgáltatókkal történő integrációval többek között pontos képet kaphat a járművek útvonaláról, fogyasztásáról, a sofőrök vezetési stílusáról és a várható érkezésről is.

Számos üzemanyagszolgáltató bevonásának köszönhetően a tankolási és útdíj költségeket is egyszerűen kezelheti a szoftveren belül.

A közel 30 könyvelőprogram bekötésével pedig minden kiállított és beérkezett számla könnyedén átemelhető ezen programokba.

Mindezek mellett, az integrált rendszer segítséget nyújt az adminisztráció radikális csökkentésében is, hiszen például az állandó partnerektől érkező, nagyobb volumenű fuvarmegbízások átemelhetők a rendszerbe, majd a megbízók felé ugyanilyen könnyedséggel küldhető visszajelzés a feladat státuszáról.

Milyen területeken számíthat költségcsökkenésre és a hatékonyság növekedésére?

Sofőr és jármű okmányok lejáratának figyelése, egyedi figyelmeztetés beállítása a határidő előtt.
Járati eredmények vizsgálata időszakra, rendszámra, sofőrre, fuvarszervezőre bontva.
Tankolási és útdíj riportokból érkező költségek szétosztása járatok, járművek és sofőrök között.
Pontosabb útvonaltervezés és költségkalkuláció.
A telematikai integrációknak köszönhetően a menetlevelek adminisztrációja jelentősen csökken.
Gépkocsivezetők bérkalkulációjának egyszerűbbé tétele.
Banki tranzakciós riportok beemelése.
Naprakész ügyvezetői jelentések.
Feladatok megoldása optimális humán erőforrás létszámmal.
Üzemanyag-megtakarítások ellenőrzése és a premizálás lehetősége.
A flotta gumiabroncsainak állapotfigyelése.
Könyvelő programok integrációja.

innoSped termékprezentáció a WebEye konferencián



Mit hoz a jövő a fuvarszervezésben? – webinár-sorozatunk folytatódik

A korábbi webinárok sikerén és a pozitív visszajelzéseken felbuzdulva folytatjuk előadás-sorozatunkat!

Az előző webinár során bemutattuk, hogyan alakult át az innoSped innoTMS-sé, milyen új megoldásokat ötvöztünk a rendszerben, valamint, hogy hogyan segítik ezek az innovációk az ügymeneteket.

Ahogyan már említettük, az innoTMS fejlesztése során is szorosan együttműködtünk több olyan partnerünkkel, akik már nagy múlttal rendelkeznek a fuvarozásban.

Következő webinárunk alkalmával őket, illetve tapasztalataikat szeretnénk bemutatni a résztvevőknek.

Egy kerekasztal-beszélgetés keretében elmesélik nekünk és a nézőknek, hogy milyen élmény volt az innoTMS rendszerre váltani, milyen változásokat generált a cég életében, valamint megválaszolják a nézőkben felmerült kérdéseket is.

Sok szeretettel várunk mindenkit!

Beszélgetőpartnereink kilétéről a webinár linkjét tartalmazó e-mailben rántjuk le a leplet!

Regisztráció


Felkeltettük érdeklődését vagy kérdezne?

A szoftverről bővebb tájékoztatásért forduljon tanácsadónkhoz.

Rack-Rácz Ildikó +36 30 548 7310