Karrier - Álláshirdetés - Értékesítő termékmenedzser

Dinamikusan fejlődő, 15 éves múlttal rendelkező, szegedi szoftverfejlesztő cégünk, az Innomedio Kft, szeretné bővíteni csapatát egy lendületes Értékesítő termékmenedzser munkatárssal, aki képviselné az országos szinten elismert szoftverünket, az innoTMS-t.

Szakmai betanulást követően milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • Saját fejlesztésű, élen járó szoftverünk értékesítése kis- és középvállalkozások részére, hogy hatékony technológiával versenyelőnyhöz jussanak
  • Üzleti igényekhez a legmegfelelőbb csomagajánlatok megtalálása, mely alapja a hosszútávú partneri együttműködésnek
  • Az értékesítési ügyletek teljeskörű menedzselése, a szükséges dokumentumok precíz kezelése
  • Szoros együttműködés a marketing osztállyal, akik szállítják részedre a szolgáltatásunk iránt érdeklődő cégeket
  • Vezetőd szakmai tájékoztatása (projektek előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk)

Várjuk a jelentkezésed amennyiben:

  • Pozitívan állsz a feladatokhoz és az motivál, hogy elérd a céljaidat
  • Rendelkezel értékesítői tapasztalattal
  • Nem ismeretlen számodra a vállalati ügyfélkezelés
  • Kiváló kommunikációs képességekkel rendelkezel
  • Szabályok és határidők pontos betartása nem jelent nehézséget számodra
  • Üzleti gondolkodásmód és folyamatszemléletű megközelítés jellemez téged
  • Szívesen dolgozol csapatban, de egyedül is talpraesetten boldogulsz
  • Van B kategóriás jogosítványod és vezetési tapasztalatod

Nem elvárás, de előny, ha:

  • Rendelkezel fuvarozásban, szállítmányozásban, logisztikában szerzett bármilyen tapasztalattal
  • Kommunikációs szinten beszélsz angolul

Miért érdemes hozzánk csatlakozni:

  • Fiatalos, befogadó szakmai légkör vár, ahol az ötleteidet és javaslataidat szívesen fogadjuk
  • Kulturált irodai környezetet, modern eszközparkot biztosítunk
  • Átlag feletti, kiemelkedő jövedelmet érhetsz el
  • Olyan terméket képviselhetsz, amivel jelentősen segíted a fuvarozók sikerességét, így szívesen várják majd a veled való találkozást.
  • Munkavégzéshez szükséges eszközöket (céges autó, laptop, mobiltelefon) biztosítunk számodra
  • Szakmai és egyéni fejlődésed egyaránt támogatjuk
  • Csapatépítő tréningek és céges rendezvények várnak
  • Hétfőtől péntekig, rugalmas munkaidő-beosztásra számíthatsz, biztosított a home office lehetősége
  • Cégünk pénzügyileg stabil vállalkozás, AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 0,63 %-a jogosult

További információkat itt találsz az innoTMS termékünkről, ami a jövődet jelentheti: innotms.hu

Küldd el fényképes önéletrajzodat a hr@innomedio.hu e-mail címre és légy Te is az Innomedio csapat tagja!

A beérkezett pályázatokat folyamatosan dolgozzuk fel, a munkakezdés a kiválasztási folyamat befejeztével, előreláthatólag szeptemberben várható.