A szervező modul segítségével egyszerűsíthetjük mindennapi teendőinket munkahelyünkön, irodánkban. Kollégáink időbeosztását a naptár és munkaidő nyilvántartás teszi áttekinthetővé. Ugyancsak ebben a modulban oszthatunk ki feladatokat, vagy akár tárolhatunk nélkülözhetetlen dokumentumokat, amelyek szükségesek a munkavégzéshez. Új vagy meglévő munkatársaink oktatását is itt szervezhetjük meg könnyedén. Munkahelyünk és kollégáink feladatait rendezhetjük itt rendszerbe és tehetjük átláthatóbbá.
Ezen modul segítségével kerülnek listázásra a mobilkészülékről beküldött, partnerhez, fuvarfeladathoz és menetlevélhez kapcsolódó dokumentumok, illetve azok a dokumentumok, melyet partnerhez, fuvarhoz és menetlevelekhez a felhasználók töltenek fel. A gépkocsivezetők által küldött képek, azonnal a rendszerbe kerülnek, a beérkezett dokumentumokat könnyedén be tudjuk illeszteni a helyükre, ezzel is meggyorsítva a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat, mint például a számlázás. A feltöltött állomány a könnyebb utánkövetés és átláthatóság érdekében több paraméter szerint szűrhető, mint például gépkocsivezetőre vagy éppen egy adott időszakra, dokumentum státuszára. A modul szorosan összefügg a chat modulunkkal, hiszen az okos eszközzel rendelkező kollégák az alkalmazás segítségével, valamint az asztali felületet használó kollégák a gépükről szöveges üzeneteket tudnak váltani.
A feladat szervező a cégek belső feladataira specializálódott modul. Főként a vezetők, de gyakran az alkalmazottak is előszeretettelhasználják a napi feladatok egymás közti szétosztására. A kiosztott feladatokra kötelesek reagálni a felelősök, így egy elvégzendő feladat sem kerülheti el a figyelmet. A feladatokhoz lehetőségünk van fájlt csatolni, vagy szükség esetén a határidő hosszabbítását kérni a feladat létrehozójától.
A figyelmeztető központ egy szabadon paraméterezhető, különféle értesítéseket generáló modul. Segítségével teljesen egyedi figyelmeztetéseket állíthatunk be, így nem okoz gondot a rendszernek, hogy belső üzenetben, e-mailben értesítsen bennünket egy hamarosan lejáró feladatról, készlethiányról a raktárban, vagy üzemorvosi vizsgálat lejártáról egy adott kollégánál. Szoros kapcsolatban áll a naptárral, így minden periodikusan ismétlődő bejegyzésünk automatikusan belerül a teendőink közé.
Általános fájl feltöltő modul. Amennyiben szeretnénk dokumentumainkat, nyomtatványainkat, különféle árajánlat, vagy egyéb sablonjainkat bárhonnan gyorsan elérni, a legjobb megoldás a fájlfeltöltő. A felhasználó hozzárendelési lehetőséggel pedig elkerülhetjük, hogy egyes fájlok illetéktelen kezekbe kerülhessenek, a hozzáféréseket munkatárcsoportokhoz rendelhetjük.
Egyszerű, letisztult felületen foglalhatunk le erőforrásokat, legyen az gépjármű, tárgyaló, bárminemű korlátozott erőforrás. A modul megelőzi a jövőbeli vitákat, mert egyértelműen látszódik ki mikor mit foglalt le. Tárgyalásainkat, üzleti utainkat is egyszerűen szervezhetjük az erőforrásaink szabad kapacitása tudatában. A modul integrálva van a naptárrendszer, így például egy ügyféltalálkozóhoz rögtön foglalhatunk gépjárművet vagy tárgyalót.
Egyre gyakoribb a fejlődő cégek esetében, hogy sikerük kulcsa a pontos irányelvek meghatározása. A pontos munkavégzés egyik alappillére ez, így gondoskodni kell, hogy mindig elérhető legyen a munkatársak számára. Ezek rögzítésére és folyamatos aktualizálása alkalmas az irányelvek modul.
A modul segítségével egyedi kérdőíveket állíthatunk össze, amelyek bizonyos, a rendszerben bekövetkező események hatására generálódhatnak. A kérdőívek kitöltésével rengeteg lehetőség adódik előttünk, például: alkalmazotti elégedettség, vevői elégedettség, kampány felmérések. Lehetőségünk van igen/nem típusú, 1-6-ig skálázható, szöveges, megjegyzés típusú kérdések feltételére. A kitöltött kérdőívek pdf-be is exportálhatóak, valamint statisztikázhatóak.
Postai küldeményeinket, e-mailjeinket, faxainkat iktathatjuk, így nincs elkallódott dokumentum, és a hosszas keresés bosszantó érzésétől is megszabadulunk. Listázásnál rengeteg információ birtokába kerülhetünk, például: kinél van, le lett-e zárva, kapcsolódik-e hozzá dokumentum. Az iktatott küldeményeket digitalizált formában is követhetjük, a vállalati scannerrel összekötve a kollégák a dokumentumok scannelt formájával dolgozhatnak. Ezzel megvalósítható a papírmentes iroda.
A pontos munkaidő nyilvántartás ma már szoros részét képezi a 1-2 főnél nagyobb cégek mindennapjainak. A ledolgozandó órák, szabadságok, fizetett ünnepek, túlórák pontos vezetése rengeteg időt vesz igénybe. A beléptető rendszerrel összeköthető, vagy táblagépes felületen is használható megoldásaink jelentős terheket vesznek le a feldolgozást végző kollégák válláról. Lehetőségünk van korlátlan számú munkahelyhez beosztást készíteni és az esetleges cseréket, helyettesítéseket, mozgásokat pontosan elkönyvelni, majd ezeket bérszámfejtéshez előkészíteni, táblázatokba exportálni.
A naptár segítségével az összes felhasználó időbeosztása pontosan követhető. Azért, hogy megkönnyítsük a dolgozók mindennapi életét, a rendszert számos ponton összekötöttük a naptárral, így automatikus bejegyzések készíthetők az egyes munkafolyamatok, tevékenységek lezárását követően, de természetesen kézi rögzítésre is lehetőségünk van. A találkozókra, megbeszélésekre bármely felhasználót meghívhatjuk, fájlokat csatolhatunk, jelentéseket készíthetünk. A bejegyzések ügyfelekhez, partnerekhez kapcsolódhatnak, melynek segítségével végigkövethető a teljes ügyféltörténet. A naptár három különböző nézetben használható (napi, heti, havi), melynek köszönhetően mindig pontos képet kapunk saját, vagy épp kollégáink tevékenységeiről.
A naptár jelentések egy szabadon paraméterezhető naptár funkció. Az értékesítők, üzletkötők, projektmenedzserek számára nyújt rugalmas támogatást. A személyre szabható beállításoknak köszönhetően, az egyes találkozók, megbeszélések után gyors és lényegre törő jelentést készíthetünk, mely nagy segítséget nyújtanak a későbbi kiértékelésekhez.
A modul segítségével tudunk nyomtatványokat, szigorú számadású bizonylati tömböket beszerezni, iktatni és nyilvántartani. Az iktatott nyomtatványok között könnyedén kereshetünk különböző szűrőfeltételek segítségével, így egyszerűbb megtalálni és behatárolni a keresett nyomtatvány pontos pozícióját. Az iktatott nyomtatványok egy tetszőleges sorszámtartományát egyben tudjuk egy adott munkatársra delegálni.
A cégünknél található eszközöket szervezhetjük nyilvántartásba, melyeknek meghatározhatunk egyedi azonosítót, érvényességi dátumot, vagy akár telephelyzet és munkatárshoz is rendelhetjük azokat. Az érvényességek lejáratára ezután a figyelmeztető központban állíthatunk be értesítéseket.
Ennek a menüpontnak a segítségével hozhatunk létre és adminisztrálhatunk egyszerűen munkatársainknak oktatásokat. Könnyedén nyomon követhetjük az oktatáson résztvevő személyek számát és az oktatás meglétének tényét. Feltölthetünk oktatási anyagokat.
A vállalkozás és annak működését érintő tudásanyagok azon gyűjteménye, amelyek így egy helyen, rendszerezve, bárhonnan elérhetőek. Az ide feltöltött anyagok között típus, kategória és tartalom szerint kereshetünk, valamint elérhetőek a rendszer mobil applikációján keresztül is.