GINOP Plusz-1.2.1-21 - Pályázaton keresztül jusson informatikai rendszerhez

Szeretné, ha cége sikeres pályázaton keresztül jutna a mi
INFORMATIKAI RENDSZERÜNKHÖZ?

Ne habozzon, hosszú évekig ez lesz az utolsó lehetősége erre!
Ne vesztegesse az időt, jelentkezzen most!

Figyelem! Cégünk kizárólag a GINOP Plusz-1.2.1-21 - Informatikai pályázat megírását vállalja!
Vállalkozás indítása vagy egyéb pályázatok megírásában nem tudunk segítséget nyújtani!

Biztosan vannak kérdései. Mi segítünk és válaszolunk!

Valóban hosszú évekig nem lesz lehetőségem informatikai rendszerre pályázni?

Igen. A pályázatok finanszírozási rendszerének sajátossága, hogy bizonyos költségvetési ciklusokhoz van kötve a pályázat finanszírozása, így a következő ilyen jellegű pályázatra, ha lesz, akkor 2-3 évet is várni kell.
A várható komoly érdeklődés miatt a pályázati keret a megnyitást követően, napokon belül elfogyhat!
Így fontos, hogy a pályázat a nyitás pillanatára, előre elő legyen készítve!

Kell-e hitel a pályázathoz?

Nem! A korábbi pályázatokkal ellentétben a GINOP Plusz-1.2.1-21 pályázatnál nem kell kötelező hitelt felvenni!

Ki vagy kik indulhatnak a GINOP Plusz-1.2.1-21 pályázaton?

A konstrukció célja, hogy a pályázaton a KKV szektor minden szereplője indulhasson és informatikai beruházásait megvalósíthassa.
Pályázatot nyújthatnak be azon mikro- , kis-, és középvállalkozások, amelyek:
- formailag:

  • kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok
  • egyéni vállalkozók
  • illetve szövetkezetek
- területileg:
  • a jelenlegi információink alapján Budapest kivételével, így akár Pest megyében is székhellyel, fiókteleppel vagy telephellyel rendelkeznek
- létszám tekintetében:
  • legalább egy fő állandó foglalkoztatottat alkalmaznak vagy alkalmazni fognak legkésőbb a projekt befejezéséig
  • éves átlagos statisztikai állományi létszámaaz utolsó lezárt teljes üzleti évben minimum 3 fő volt
- tevékenység tekintetében:
  • nem agrártermelő vagy halászati szektorban működik
- történetileg:
  • rendelkeznek legalább egy lezárt (beszámolóval/SZJA bevallással alátámasztott), teljes (365 napot jelentő) üzleti évvel, amelybe az előtársaságként való működés időszaka nem számít bele.

Mégis mire lehet pályázni a GINOP Plusz-1.2.1-21 pályázaton?

Üzleti digitalizációs fejlesztési projektek megvalósítására – Lehetősége van vállalatirányítási rendszerek (szakszóval ERP) és a hozzá kapcsolódó weboldal vagy webáruház kialakítására. Tehát fejlesztheti cégének folyamatmenedzsmentjét, gyorsíthatja az információáramlást és megkönnyítheti a kontrollingot.
A vállaltirányítási rendszer egy vállalati szoftvercsomag, melynek moduljait az ügyféllel történő előzetes egyeztetéseket követően, az ügyféllel közösen választjuk ki.

A pályázható modulok listáját és azok elvárt képességeit a pályázati kiírás tartalmazza.

Az általunk szállított modulok 100 %-ban megfelelnek a pályázat által elvárt tudásnak, sőt jellemzően nagyon sok területen felül is múlják azokat.

Az elérhető modulok egy KKV komplett folyamatait képesek kiszolgálni. A modulok között automatikus adatkapcsolat, közös háttéradatbázis van, amely biztosítja azt, hogy egy adatot csak egyszer kelljen a teljes rendszerben adminisztrálni.

Pontosan mire lehet pályázni?

A GINOP Plusz-1.2.1-21 pályázat által meghatározott modulok közül a következő funkcionális területekre tudunk megoldást adni Önnek az InnoManagement rendszere:

  • Vállalati CRM, értékesítés terület;
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
  • Kontrolling és döntéstámogatás;
  • Beszerzési, logisztikai terület;
  • Táv- és csoportmunka támogatás;
  • Pénzügyi, számviteli terület (ezen belül online számlázás, számlázó szoftver);
  • Internetes értékesítés (vállalati webáruház);
  • Online marketinget támogató megoldás;
  • Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow);
  • Elektronikus iratkezelési megoldás;
  • Adott funkcionális területhez kapcsolódó mesterséges intelligencia alapú adatbányászati rendszer/megoldás;
  • Távoli IT üzemeltetést támogató (végpontmenedzsment) megoldás;
  • Online (elektronikus) fizetési megoldás.

Összefoglalva az Ön cége, mint nyertes pályázó kap egy felhőalapon működő ügyviteli rendszert: partnerkezelést, számlázást, raktárkezelést, iktatási rendszert és rengeteg olyan iparágra specializálódott modult (pl.: fuvarozás, kereskedelem, kivitelezés), mellyel az ügyfelekkel tudja tartani a kapcsolatot vagy az eltárolt adatokból vezetői információkat akar kinyerni. Az innoManagment rendszere úgy van kitalálva, hogy a megfelelő modulokkal a KKV szektor minden tagja, profittól és bevételtől függetlenül használni tudja.

Milyen kiadásokat lehet majd elszámolni, amennyiben velünk indul a pályázaton?

  • Üzleti felhőszolgáltatás bérleti díja. (Maximum 22 hónapig)
  • Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások (migráció, testreszabás, konfiguráció, tesztelés, szervezetfejlesztés, képzés, betanítás) költségei. (10-50 % közötti költségarányban)

Mekkora összegű támogatásra lehetek jogosult?

A jelenleg elérhető információnk alapján az elnyerhető támogatás összege 1 millió Ft és 10 millió Ft között változik majd , mérete három paramétertől fog függeni:

  • mekkora volt az Ön cégének utolsó lezárt évi nettó árbevétele
  • mennyi alkalmazottja van most a cégének
  • mit szeretne bevezetni (hány modult) a pályázat során

Ezeket majd a pályázatban lévő Excel táblázat (MTÖK – Maximális támogatási összeg kalkulátor) számolja ki Önnek és mutatja meg, hogy mekkora pályázatot adhat be. A pályázathoz nem kell kötelező hitelt felvennie (úgy, mint a GINOP-3.2.2 pályázatban volt).

A jelenlegi tájékoztatás szerint 50% vissza nem térintendő vagy feltételesen visszatérítendő támogatásból és 50% önerőből fog állni.

175 300 000 Ft
megítélt vissza nem térítendő támogatás
30
sikeres pályázat
100%
nyerési arány
GINOP-3.2.2.-8.2.4-16 Vállalati infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása pályázaton elért eredményeink a 2018 és 2020 közötti időszakban

Miért válasszam az Innomediot?

Rutinos pályázatíróként és szoftverszállítóként ez a harmadik Európai Uniós támogatási ciklus, amelyben az elmúlt 10 évben szállítóként aktívan részt veszünk. A korábbi 3 pályázati kiírásban több, mint 100 nyertes pályázatot bonyolítottunk le.
Az utolsó, GINOP-3.2.2 kiírásban a több, mint 700 szállítóból jelenleg a legsikeresebb szállítóként szerepelünk országos tekintetben, több, mint 250 bevezetett modullal.

Kereskedelem, fuvarozás és kivitelezési területen az egész ország területén vannak ismert, meghatározó ügyfeleink.

Kapok segítséget?

Igen! Cégünk teljeskörűen mindenben segít, hogy Ön sikeresen pályázzon! Nincs más dolga, mint elhatározni, hogy cégét a fejlődés és növekedés útjára állítja és ehhez igénybe venni komplex informatikai rendszerünket. Csapatunk az Önök által megadott adatok alapján vállalja a pályázat komplett megírását és lebonyolítását a beadástól, a nyerésen át a fenntartási jelentések elkészítéséig.

Mi a teendőm ha pályázni akarok?

Vegye fel a kapcsolatot cégünkkel az űrlapon keresztül! A Önök által megadott adatok alapján vállaljuk a pályázat komplett megírását és lebonyolítását a beadástól, a nyerésen át a fenntartási jelentések elkészítéséig.

Felkeltettük érdeklődését vagy kérdezne?