Igen. A pályázatok finanszírozási rendszerének sajátossága, hogy bizonyos
költségvetési ciklusokhoz van kötve a pályázat finanszírozása,
így a következő ilyen
jellegű pályázatra, ha lesz, akkor 2-3 évet is várni kell.
A várható komoly érdeklődés miatt a pályázati keret a megnyitást követően, napokon belül elfogyhat!
Így fontos, hogy a pályázat a nyitás pillanatára, előre elő legyen készítve!
Nem! A korábbi pályázatokkal ellentétben a VINOP 1.4.1-21 pályázatnál nem kell kötelező hitelt felvenni!
A konstrukció célja, hogy a pályázaton a KKV szektor minden szereplője indulhasson
és informatikai beruházásait megvalósíthassa.
Pályázatot nyújthatnak be azon mikro-
, kis-, és középvállalkozások, amelyek:
- formailag:
Üzleti digitalizációs fejlesztési projektek megvalósítására – Lehetősége van vállalatirányítási rendszerek (szakszóval ERP) és a hozzá kapcsolódó weboldal vagy webáruház kialakítására. Tehát fejlesztheti cégének folyamatmenedzsmentjét, gyorsíthatja az információáramlást és megkönnyítheti a kontrollingot.
A vállaltirányítási rendszer egy vállalati szoftvercsomag, melynek moduljait az ügyféllel történő előzetes egyeztetéseket követően, az ügyféllel közösen választjuk ki.
A pályázható modulok listáját és azok elvárt képességeit a pályázati kiírás tartalmazza.
Az általunk szállított modulok 100 %-ban megfelelnek a pályázat által elvárt tudásnak, sőt jellemzően nagyon sok területen felül is múlják azokat.
Az elérhető modulok egy KKV komplett folyamatait képesek kiszolgálni. A modulok között automatikus adatkapcsolat, közös háttéradatbázis van, amely biztosítja azt, hogy egy adatot csak egyszer kelljen a teljes rendszerben adminisztrálni.
A VINOP 1.4.1-21 pályázat által meghatározott modulok közül a következő funkcionális területekre tudunk megoldást adni Önnek az InnoManagement rendszere:
Összefoglalva az Ön cége, mint nyertes pályázó kap egy felhőalapon működő ügyviteli rendszert: partnerkezelést, számlázást, raktárkezelést, iktatási rendszert és rengeteg olyan iparágra specializálódott modult (pl.: fuvarozás, kereskedelem, kivitelezés), mellyel az ügyfelekkel tudja tartani a kapcsolatot vagy az eltárolt adatokból vezetői információkat akar kinyerni. Az innoManagment rendszere úgy van kitalálva, hogy a megfelelő modulokkal a KKV szektor minden tagja, profittól és bevételtől függetlenül használni tudja.
A jelenleg elérhető információnk alapján az elnyerhető támogatás összege 1 millió Ft és 20 millió Ft között változik majd , mérete három paramétertől fog függeni:
Ezeket majd a pályázatban lévő Excel táblázat (MTÖK – Maximális támogatási összeg kalkulátor) számolja ki Önnek és mutatja meg, hogy mekkora pályázatot adhat be. A pályázathoz nem kell kötelező hitelt felvennie (úgy, mint a GINOP-3.2.2 pályázatban volt).
A jelenlegi tájékoztatás szerint 50% vissza nem térintendő vagy feltételesen visszatérítendő támogatásból és 50% önerőből fog állni.
Rutinos pályázatíróként és szoftverszállítóként ez a harmadik Európai Uniós
támogatási ciklus, amelyben az elmúlt 10 évben szállítóként aktívan részt veszünk.
A korábbi 3 pályázati kiírásban több, mint 100 nyertes pályázatot bonyolítottunk le.
Az utolsó, GINOP-3.2.2 kiírásban a több, mint 700 szállítóból jelenleg a legsikeresebb szállítóként szerepelünk országos tekintetben, több, mint 250
bevezetett modullal.
Kereskedelem, fuvarozás és kivitelezési területen az egész ország területén vannak ismert, meghatározó ügyfeleink.
Igen! Cégünk teljeskörűen mindenben segít, hogy Ön sikeresen pályázzon! Nincs más dolga, mint elhatározni, hogy cégét a fejlődés és növekedés útjára állítja és ehhez igénybe venni komplex informatikai rendszerünket. Csapatunk az Önök által megadott adatok alapján vállalja a pályázat komplett megírását és lebonyolítását a beadástól, a nyerésen át a fenntartási jelentések elkészítéséig.
Vegye fel a kapcsolatot cégünkkel az űrlapon keresztül! A Önök által megadott adatok alapján vállaljuk a pályázat komplett megírását és lebonyolítását a beadástól, a nyerésen át a fenntartási jelentések elkészítéséig.