Rólunk

Innomedio Kft. (fejlődés, aranyközépút)

Vállalkozásunkat, az Innomedio Kft-t 2007-ben, Szegeden alapítottuk azzal a céllal, hogy az ügyviteli megoldásainkkal támogassuk a kis- és középvállalkozások fejlődését és átlátható működését.

Ügyviteli szoftverünk az InnoManagement rendszer egy saját fejlesztésű szoftveres megoldás, amelyen 2007 óta folyamatosan dolgozunk. A rendszer különböző moduljaival számos iparág számára nyújtunk komplex megoldásokat. Termékünk feleslegessé teszi a több kisebb alkalmazás használatát, amelyek nem képesek az adatok hatékony összeszinkronizálására, ezzel felesleges adminisztrációt generálnak és sok bosszúságot okoznak a felhasználóknak.

Egy összetett rendszerben gondolkozunk, melynek használata mégis egyszerű. Ezáltal a vállalkozásunk folyamatai kontrollálhatóak, feladataink tervezhetőek és ezek hatékonyságáról kimutatások adnak bizonyságot.

Az InnoManagement rendszerünk sikerének kulcsa, hogy fejlődését az ügyfelek hétköznapi problémái és felmerülő igényei tartják mozgásban. Ebben nyújtanak nagy segítséget termékmenedzsereink, akik jártasak az érintett iparágakban. Ügyfeleink szakmai tapasztalata hatalmas tudásbázist alkot, melynek előnyeit mindenki élvezheti, ezzel is piaci előnyhöz jutva. Ebben egyedülállóak vagyunk az országban és ez az, amit egy dobozos terméktől soha sem kaphatunk meg.

Szolgáltatásunk igénybevételét minden esetben egy az érdeklődő telephelyén végzett díjmentes felmérés előzi meg, árajánlatot és demo hozzáférést csak annak tudunk adni, akinek valóban hasznára válik rendszerünk.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, úgy a kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségeinken, bátran egyeztessen időpontot termékmenedzsereinkkel.

Keressen fel bennünket!

Elérhetőségeink   Szeged, Bokor utca 18.
  info@innomedio.hu
  +36 1 80 89 666
  +36 1 80 89 667