Üzleti folyamatelemző – projektmenedzser

Dinamikusan fejlődő, több mint 15 éves múlttal rendelkező, szegedi szoftverfejlesztő cégünk a folyamatosan növekvő ügyfélkörnek köszönhetően szeretné bővíteni csapatát egy határozott és innovatív gondolkodású Üzleti folyamatelemző - projektmenedzser munkatárssal.

Jelentkezz hozzánk, ha a fentieken túl szakmai kíváncsiság is jellemez, valamint képes vagy csapatban és önállóan egyaránt dolgozni. Komplex ügyviteli és vállalatirányítási rendszerünket már több mint 180 partnerünk használja, és ez a szám folyamatosan növekszik. Feladatod lesz, hogy részt vegyél felhőalapú szoftverünk fejlesztésében, ezzel segítve a közel 10.000 főt számláló aktív felhasználói bázisunk számának növekedését.

Gondos betanítást követően a következő feladatokra számíthatsz nálunk:

  • Önállóan részt veszel a méretben és komplexitásban nagyobb cégek felmérésében, valamint képviseled az Innomedio Kft-t a szerződéskötést megelőző szakmai egyeztetéseken
  • Elemzed az ügyviteli folyamataikat és szükség esetén javaslatot teszel alternatív, hatékonyabb megoldásokra, a szoftverbe illeszthetőség érdekében.
  • Szükség esetén javaslatokat teszel a korábbiak helyett alternatív megoldások használatára
  • Az üzleti igények alapján funkcionális specifikációkat és dokumentációkat készítesz, melyek a fejlesztési projektek alapját képezik.
  • Koncepciót és modellt alkotsz, elemzed és megtervezed a folyamatokat
  • Saját projekteket vezetsz, azokat teljes körűen koordinálod, a tervezéstől a megvalósításig
  • Szakmai konzultációkon veszel részt az integrációs partnerek szakembereivel és az ügyfelekkel

Mindenképpen jelentkezz hozzánk, ha az alábbiak igazak rád:

  • Nem ismeretlen számodra az IT világa
  • Nem rémülsz meg, ha komplexebb folyamatokat vagy rendszereket kell átlátnod
  • Rendelkezel üzleti gondolkodásmóddal, de a kreativitás sem áll távol tőled
  • Tudsz és szeretsz csapatban dolgozni
  • Kezdeményező típus vagy, megvan benned a határozottság ahhoz, hogy önállóan képviselj feladatokat
  • Kiválóan kommunikálsz, szívesen tartod a kapcsolatot ügyfelekkel és partnerekkel
  • Proaktív a hozzáállásod, amivel nem csak megoldod, hanem lehetőség szerint meg is előzöd a problémákat
  • A felmerülő konfliktusokat higgadtan kezeled és arra törekszel, hogy minden érintett számára kedvező megoldás szülessen
  • Van B kategóriás jogosítványod

Örülünk, ha a fentieken túl rendelkezel az alábbiakkal:

  • Szakmai tapasztalat szoftverfejlesztési projektekben, vállalatirányítási területen vagy ügyviteli folyamatokban
  • Angol nyelvtudás (nemzetközi piacokon is terjeszkedünk)
  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Érdeklődés a pénzügy, fuvarozás, szállítmányozás területe iránt

Mi pedig az alábbiakat kínáljuk neked:

  • Szakmai tréningeket, hiszen ahogy a világ, úgy az iparágak is folyamatosan változnak, fejlődnek
  • Változatos feladatokat, melyeken keresztül betekintést nyerhetsz a KKV cégek és nagyvállalatok világába
  • Tapasztalatszerzési lehetőséget más területeken is, nálunk lehetőség van az IT területek közötti átjárásra
  • Fiatalos, befogadó szakmai légkört, jó csapatot, ahol támogatunk és az ötleteidet is szívesen fogadjuk
  • Modern irodai környezetet és eszközparkot
  • Hétfőtől péntekig tartó, kiszámítható munkaidőt
  • Versenyképes juttatási csomagot
  • Betanulást követően a home office lehetőségét
  • Csapatépítő tréningeket, céges rendezvényeket
  • Stabil hátterű munkahelyet, hiszen cégünk pénzügyileg stabil vállalkozás, Bisnode AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 1,75 %-a jogosult.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen dolgoznál velünk, akkor küldd el számunkra fényképes önéletrajzodat a hr@innomedio.hu címre.

Állás típusa: Teljes munkaidő