Rólunk

Innomedio Kft.


Vállalkozásunkat, az Innomedio Kft.-t 2007-ben Szegeden alapítottuk azzal a céllal, hogy az ügyviteli megoldásainkkal támogassuk a kis- és középvállalkozások fejlődését, és átlátható működést tegyünk lehetővé számukra.

Ügyviteli szoftverünket, az innoManagement rendszert Önnek fejlesztettük, és fejlesztjük 2007 óta folyamatosan. Ön is több kisebb alkalmazást használ, amelyek nem alkalmasak az adatok hatékony összeszinkronizálására? Gondoljon bele, mennyi időt tölt az adatok összevadászásával. Mi azt szeretnénk, ha ezt az időt hasznos dolgokra fordítaná. Hogy hogyan?

Tegyük fel, hogy adunk Önnek egy rendszert. Elég, ha csak mi tudjuk, hogy ez a rendszer mennyire összetett, Ön csak azt látja, hogy mennyire egyszerű használni. Könnyen átlátja a folyamatokat, tervezi a feladatokat, és mindent mér. Mindezt egy helyen. Elképzelte?

És hogy mitől jó ez a rendszer? A folyamatos fejlődéstől. Amikor az Ön hétköznapi problémájára vagy felmerülő igényére reagálunk, akkor ez a megoldás beépül a rendszerbe. Megtanulja. Mondhatni okosabb lesz. Tehát Ön úgy használhatja a rendszert, hogy az iparágában dolgozók tudását mind felhasználhatja. Nem tűnik dobozos terméknek, ugye?

Mielőtt azonban belevágnánk, készítenénk Önnek egy díjmentes felmérést. Hogy miért van erre szükség? Mert árajánlatot és demo hozzáférést csak annak tudunk adni, akinek valóban hasznára válik a rendszer.

Érdekli? Vegye fel velünk a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából!