Szervező

A szervező modul segítségével egyszerűsíthetjük mindennapi teendőinket munkahelyünkön, irodánkban. Kollégáink időbeosztását a naptár és munkaidő nyilvántartás teszi áttekinthetővé. Ugyancsak ebben a modulban oszthatunk ki feladatokat, vagy akár tárolhatunk nélkülözhetetlen dokumentumokat, amelyek szükségesek a munkavégzéshez. Új vagy meglévő munkatársaink oktatását is itt szervezhetjük meg könnyedén. Munkahelyünk és kollégáink feladatait rendezhetjük itt rendszerbe és tehetjük átláthatóbbá.



Szervező - Diszpécser


Az Online diszpécser felület az InnoSecurity távfelügyeleti modulcsomag része. A különféle módon (GPRS, URH) beérkező biztonságtechnikai riasztások egy könnyen kezelhető és átlátható felületen jelennek meg. Személyre szabható színek és hangok könnyítik a diszpécserek munkáját és mivel a rendszer SMS-ben is értesíti a felhasználót, a szünetmentesség garantált. Használatával kiválthatóak és mobillá tehetőek a vagyonvédelmi diszpécserközpontok.

Szervező - Dokumentum szkenner


Ezen modul segítségével kerülnek listázásra a mobilkészülékről beküldött, partnerhez, fuvarfeladathoz és menetlevélhez kapcsolódó dokumentumok, illetve azok a dokumentumok, melyet partnerhez, fuvarhoz és menetlevelekhez a felhasználók töltenek fel. A gépkocsivezetők által küldött képek, azonnal a rendszerbe kerülnek, a beérkezett dokumentumokat könnyedén be tudjuk illeszteni a helyükre, ezzel is meggyorsítva a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat, mint például a számlázás. A feltöltött állomány a könnyebb utánkövetés és átláthatóság érdekében több paraméter szerint szűrhető, mint például gépkocsivezetőre vagy éppen egy adott időszakra, dokumentum státuszára. A modul szorosan összefügg a chat modulunkkal, hiszen az okos eszközzel rendelkező kollégák az alkalmazás segítségével, valamint az asztali felületet használó kollégák a gépükről szöveges üzeneteket tudnak váltani.

Szervező - Dokumentum összefűző


Ebben a menüpontban van lehetőségünk az előzőekben a Dokumentum scanner applikációval feltöltött dokumentumokat/képeket (2-őt vagy többet) összefűzni egy darab pdf dokumentummá. Így könnyedén létrehozhatunk hosszabb terjedelmű dokumentumokat mobiltelefonunkra telepített applikációval és az InnoManagement segítségével.

Szervező - Feladatok


A feladat szervező a cégek belső feladataira specializálódott modul. Főként a vezetők, de gyakran az alkalmazottak is előszeretettelhasználják a napi feladatok egymás közti szétosztására. A kiosztott feladatokra kötelesek reagálni a felelősök, így egy elvégzendő feladat sem kerülheti el a figyelmet. A feladatokhoz lehetőségünk van fájlt csatolni, vagy szükség esetén a határidő hosszabbítását kérni a feladat létrehozójától.

Szervező - Figyelmeztető központ


A figyelmeztető központ egy szabadon paraméterezhető, különféle értesítéseket generáló modul. Segítségével teljesen egyedi figyelmeztetéseket állíthatunk be, így nem okoz gondot a rendszernek, hogy belső üzenetben, e-mailben értesítsen bennünket egy hamarosan lejáró feladatról, készlethiányról a raktárban, vagy üzemorvosi vizsgálat lejártáról egy adott kollégánál. Szoros kapcsolatban áll a naptárral, így minden periodikusan ismétlődő bejegyzésünk automatikusan belerül a teendőink közé.

Szervező - Fájlok


Általános fájl feltöltő modul. Amennyiben szeretnénk dokumentumainkat, nyomtatványainkat, különféle árajánlat, vagy egyéb sablonjainkat bárhonnan gyorsan elérni, a legjobb megoldás a fájlfeltöltő. A felhasználó hozzárendelési lehetőséggel pedig elkerülhetjük, hogy egyes fájlok illetéktelen kezekbe kerülhessenek, a hozzáféréseket munkatárcsoportokhoz rendelhetjük.

Szervező - Iroda szervező


Egyszerű, letisztult felületen foglalhatunk le erőforrásokat, legyen az gépjármű, tárgyaló, bárminemű korlátozott erőforrás. A modul megelőzi a jövőbeli vitákat, mert egyértelműen látszódik ki mikor mit foglalt le. Tárgyalásainkat, üzleti utainkat is egyszerűen szervezhetjük az erőforrásaink szabad kapacitása tudatában. A modul integrálva van a naptárrendszer, így például egy ügyféltalálkozóhoz rögtön foglalhatunk gépjárművet vagy tárgyalót.

Szervező - Irányelvek


Egyre gyakoribb a fejlődő cégek esetében, hogy sikerük kulcsa a pontos irányelvek meghatározása. A pontos munkavégzés egyik alappillére ez, így gondoskodni kell, hogy mindig elérhető legyen a munkatársak számára. Ezek rögzítésére és folyamatos aktualizálása alkalmas az irányelvek modul.

Szervező - Kérdőívek


A modul segítségével egyedi kérdőíveket állíthatunk össze, amelyek bizonyos, a rendszerben bekövetkező események hatására generálódhatnak. A kérdőívek kitöltésével rengeteg lehetőség adódik előttünk, például: alkalmazotti elégedettség, vevői elégedettség, kampány felmérések. Lehetőségünk van igen/nem típusú, 1-6-ig skálázható, szöveges, megjegyzés típusú kérdések feltételére. A kitöltött kérdőívek pdf-be is exportálhatóak, valamint statisztikázhatóak.

Szervező - Küldemény iktató


Postai küldeményeinket, e-mailjeinket, faxainkat iktathatjuk, így nincs elkallódott dokumentum, és a hosszas keresés bosszantó érzésétől is megszabadulunk. Listázásnál rengeteg információ birtokába kerülhetünk, például: kinél van, le lett-e zárva, kapcsolódik-e hozzá dokumentum. Az iktatott küldeményeket digitalizált formában is követhetjük, a vállalati scannerrel összekötve a kollégák a dokumentumok scannelt formájával dolgozhatnak. Ezzel megvalósítható a papírmentes iroda.

Szervező - Munkaidő


A pontos munkaidő nyilvántartás ma már szoros részét képezi a 1-2 főnél nagyobb cégek mindennapjainak. A ledolgozandó órák, szabadságok, fizetett ünnepek, túlórák pontos vezetése rengeteg időt vesz igénybe. A beléptető rendszerrel összeköthető, vagy táblagépes felületen is használható megoldásaink jelentős terheket vesznek le a feldolgozást végző kollégák válláról. Lehetőségünk van korlátlan számú munkahelyhez beosztást készíteni és az esetleges cseréket, helyettesítéseket, mozgásokat pontosan elkönyvelni, majd ezeket bérszámfejtéshez előkészíteni, táblázatokba exportálni.

Szervező - Munkaidő - Távfelügyeleti munkaidő nyilvántartó


A távfelügyeleti munkaidő nyilvántartó egy beléptető rendszerrel összekötött szoftveres megoldás. Lényege, hogy a nyilvántartás a bejáratokon történő valós érkezések, távozások, mozgások alapján regisztrálja az adatokat. Az InnoTime rendszer két felületen is képes az ezekből az eszközökből érkező adatokat megjeleníteni. Listázhatunk felhasználónként adott időszakra szűrve, vagy teljes riportot kérhetünk le egy adott bejáratra leszűrve, hogy milyen mozgások történtek pld az utóbbi 2 órában, vagy 2 héttel ezelőtt. Ezek a riportok excelbe is exportálhatók, manuálisan rögzíthetők a szabadnapok, szabadságok, így ezek alkalmasak a munkaidő pontos vezetésére és a bérszámfejtés előkészítéséhez.Az adatok rögzítése, azaz a beléptetés több féle hardveres megoldással is megvalósítható. A legegyszerűbb a már meglévő riasztó rendszerrel való összeköttetés, ahol egyszerűen számkombinációk és fix nyomógombok segítségével regisztrálhatunk eseményeket. A leggyakoribb a kártyás beléptetés, ahol az ellenőrző felülethez érintett kártya azonosítja a belépőt és csak néhány gomb szolgál az esemény meghatározására. (érkezett, távozott, magán vagy céges ügyben távozott)A modernebb irodaházak RF ID kártyákat, újlenyomat olvasókat, retina szkennereket is használnak. Ezek szerepe a még pontosabb beazonosítás, de az adatok itt is az InnoTime rendszerben kerülnek feldolgozásra, megjelenítésre. Költséghatékony és praktikus megoldás lehet, mely szoftverünk egyik újítása, hogy egyszerű táblagépet vagy okoseszközt kihelyezve egy adott belépési pontra, pin kóddal, vonalkóddal, vagy QR kód segítségével azonosítható a belépő munkatárs, vendég. Természetesen az internet kapcsolattal rendelkező asztali számítógépen való bejelentkezés lehetősége is adott, mely estén részletesebb funkciók is beállíthatók.

Szervező - Naptár


A naptár segítségével az összes felhasználó időbeosztása pontosan követhető. Azért, hogy megkönnyítsük a dolgozók mindennapi életét, a rendszert számos ponton összekötöttük a naptárral, így automatikus bejegyzések készíthetők az egyes munkafolyamatok, tevékenységek lezárását követően, de természetesen kézi rögzítésre is lehetőségünk van. A találkozókra, megbeszélésekre bármely felhasználót meghívhatjuk, fájlokat csatolhatunk, jelentéseket készíthetünk. A bejegyzések ügyfelekhez, partnerekhez kapcsolódhatnak, melynek segítségével végigkövethető a teljes ügyféltörténet. A naptár három különböző nézetben használható (napi, heti, havi), melynek köszönhetően mindig pontos képet kapunk saját, vagy épp kollégáink tevékenységeiről.

Szervező - Naptár jelentések


A naptár jelentések egy szabadon paraméterezhető naptár funkció. Az értékesítők, üzletkötők, projektmenedzserek számára nyújt rugalmas támogatást. A személyre szabható beállításoknak köszönhetően, az egyes találkozók, megbeszélések után gyors és lényegre törő jelentést készíthetünk, mely nagy segítséget nyújtanak a későbbi kiértékelésekhez.

Szervező - Nyomtatványiktató


A modul segítségével tudunk nyomtatványokat, szigorú számadású bizonylati tömböket beszerezni, iktatni és nyilvántartani. Az iktatott nyomtatványok között könnyedén kereshetünk különböző szűrőfeltételek segítségével, így egyszerűbb megtalálni és behatárolni a keresett nyomtatvány pontos pozícióját. Az iktatott nyomtatványok egy tetszőleges sorszámtartományát egyben tudjuk egy adott munkatársra delegálni.

Szervező - Eszköznyilvántartás


A cégünknél található eszközöket szervezhetjük nyilvántartásba, melyeknek meghatározhatunk egyedi azonosítót, érvényességi dátumot, vagy akár telephelyzet és munkatárshoz is rendelhetjük azokat. Az érvényességek lejáratára ezután a figyelmeztető központban állíthatunk be értesítéseket.

Szervező - GYIK


Szervező - Oktatás


Ennek a menüpontnak a segítségével hozhatunk létre és adminisztrálhatunk egyszerűen munkatársainknak oktatásokat. Könnyedén nyomon követhetjük az oktatáson résztvevő személyek számát és az oktatás meglétének tényét. Feltölthetünk oktatási anyagokat.

Szervező - Tudástár


A vállalkozás és annak működését érintő tudásanyagok azon gyűjteménye, amelyek így egy helyen, rendszerezve, bárhonnan elérhetőek. Az ide feltöltött anyagok között típus, kategória és tartalom szerint kereshetünk, valamint elérhetőek a rendszer mobil applikációján keresztül is.