Szervező

A szervező modul segítségével egyszerűsíthetjük mindennapi teendőinket munkahelyünkön, irodánkban. Kollégáink időbeosztását a naptár és munkaidő nyilvántartás teszi áttekinthetővé. Ugyancsak ebben a modulban oszthatunk ki feladatokat, vagy akár tárolhatunk nélkülözhetetlen dokumentumokat, amelyek szükségesek a munkavégzéshez. Új vagy meglévő munkatársaink oktatását is itt szervezhetjük meg könnyedén. Munkahelyünk és kollégáink feladatait rendezhetjük itt rendszerbe és tehetjük átláthatóbbá.



Szervező - Munkaidő


A pontos munkaidő nyilvántartás ma már szoros részét képezi a 1-2 főnél nagyobb cégek mindennapjainak. A ledolgozandó órák, szabadságok, fizetett ünnepek, túlórák pontos vezetése rengeteg időt vesz igénybe. A beléptető rendszerrel összeköthető, vagy táblagépes felületen is használható megoldásaink jelentős terheket vesznek le a feldolgozást végző kollégák válláról. Lehetőségünk van korlátlan számú munkahelyhez beosztást készíteni és az esetleges cseréket, helyettesítéseket, mozgásokat pontosan elkönyvelni, majd ezeket bérszámfejtéshez előkészíteni, táblázatokba exportálni.

Szervező - Munkaidő - Távfelügyeleti munkaidő nyilvántartó


A távfelügyeleti munkaidő nyilvántartó egy beléptető rendszerrel összekötött szoftveres megoldás. Lényege, hogy a nyilvántartás a bejáratokon történő valós érkezések, távozások, mozgások alapján regisztrálja az adatokat. Az InnoTime rendszer két felületen is képes az ezekből az eszközökből érkező adatokat megjeleníteni. Listázhatunk felhasználónként adott időszakra szűrve, vagy teljes riportot kérhetünk le egy adott bejáratra leszűrve, hogy milyen mozgások történtek pld az utóbbi 2 órában, vagy 2 héttel ezelőtt. Ezek a riportok excelbe is exportálhatók, manuálisan rögzíthetők a szabadnapok, szabadságok, így ezek alkalmasak a munkaidő pontos vezetésére és a bérszámfejtés előkészítéséhez.Az adatok rögzítése, azaz a beléptetés több féle hardveres megoldással is megvalósítható. A legegyszerűbb a már meglévő riasztó rendszerrel való összeköttetés, ahol egyszerűen számkombinációk és fix nyomógombok segítségével regisztrálhatunk eseményeket. A leggyakoribb a kártyás beléptetés, ahol az ellenőrző felülethez érintett kártya azonosítja a belépőt és csak néhány gomb szolgál az esemény meghatározására. (érkezett, távozott, magán vagy céges ügyben távozott)A modernebb irodaházak RF ID kártyákat, újlenyomat olvasókat, retina szkennereket is használnak. Ezek szerepe a még pontosabb beazonosítás, de az adatok itt is az InnoTime rendszerben kerülnek feldolgozásra, megjelenítésre. Költséghatékony és praktikus megoldás lehet, mely szoftverünk egyik újítása, hogy egyszerű táblagépet vagy okoseszközt kihelyezve egy adott belépési pontra, pin kóddal, vonalkóddal, vagy QR kód segítségével azonosítható a belépő munkatárs, vendég. Természetesen az internet kapcsolattal rendelkező asztali számítógépen való bejelentkezés lehetősége is adott, mely estén részletesebb funkciók is beállíthatók.

Szervező - Naptár


A naptár segítségével az összes felhasználó időbeosztása pontosan követhető. Azért, hogy megkönnyítsük a dolgozók mindennapi életét, a rendszert számos ponton összekötöttük a naptárral, így automatikus bejegyzések készíthetők az egyes munkafolyamatok, tevékenységek lezárását követően, de természetesen kézi rögzítésre is lehetőségünk van. A találkozókra, megbeszélésekre bármely felhasználót meghívhatjuk, fájlokat csatolhatunk, jelentéseket készíthetünk. A bejegyzések ügyfelekhez, partnerekhez kapcsolódhatnak, melynek segítségével végigkövethető a teljes ügyféltörténet. A naptár három különböző nézetben használható (napi, heti, havi), melynek köszönhetően mindig pontos képet kapunk saját, vagy épp kollégáink tevékenységeiről.

Szervező - Nyomtatványiktató


A modul segítségével tudunk nyomtatványokat, szigorú számadású bizonylati tömböket beszerezni, iktatni és nyilvántartani. Az iktatott nyomtatványok között könnyedén kereshetünk különböző szűrőfeltételek segítségével, így egyszerűbb megtalálni és behatárolni a keresett nyomtatvány pontos pozícióját. Az iktatott nyomtatványok egy tetszőleges sorszámtartományát egyben tudjuk egy adott munkatársra delegálni.

Szervező - Eszköznyilvántartás


A cégünknél található eszközöket szervezhetjük nyilvántartásba, melyeknek meghatározhatunk egyedi azonosítót, érvényességi dátumot, vagy akár telephelyzet és munkatárshoz is rendelhetjük azokat. Az érvényességek lejáratára ezután a figyelmeztető központban állíthatunk be értesítéseket.

Szervező - Oktatás


Ennek a menüpontnak a segítségével hozhatunk létre és adminisztrálhatunk egyszerűen munkatársainknak oktatásokat. Könnyedén nyomon követhetjük az oktatáson résztvevő személyek számát és az oktatás meglétének tényét. Feltölthetünk oktatási anyagokat.