Szervező

A szervező modul segítségével egyszerűsíthetjük mindennapi teendőinket munkahelyünkön, irodánkban. Kollégáink időbeosztását a naptár és munkaidő nyilvántartás teszi áttekinthetővé. Ugyancsak ebben a modulban oszthatunk ki feladatokat, vagy akár tárolhatunk nélkülözhetetlen dokumentumokat, amelyek szükségesek a munkavégzéshez. Új vagy meglévő munkatársaink oktatását is itt szervezhetjük meg könnyedén. Munkahelyünk és kollégáink feladatait rendezhetjük itt rendszerbe és tehetjük átláthatóbbá.



Szervező - Feladatok


A feladat szervező a cégek belső feladataira specializálódott modul. Főként a vezetők, de gyakran az alkalmazottak is előszeretettelhasználják a napi feladatok egymás közti szétosztására. A kiosztott feladatokra kötelesek reagálni a felelősök, így egy elvégzendő feladat sem kerülheti el a figyelmet. A feladatokhoz lehetőségünk van fájlt csatolni, vagy szükség esetén a határidő hosszabbítását kérni a feladat létrehozójától.

Szervező - Figyelmeztető központ


A figyelmeztető központ egy szabadon paraméterezhető, különféle értesítéseket generáló modul. Segítségével teljesen egyedi figyelmeztetéseket állíthatunk be, így nem okoz gondot a rendszernek, hogy belső üzenetben, e-mailben értesítsen bennünket egy hamarosan lejáró feladatról, készlethiányról a raktárban, vagy üzemorvosi vizsgálat lejártáról egy adott kollégánál. Szoros kapcsolatban áll a naptárral, így minden periodikusan ismétlődő bejegyzésünk automatikusan belerül a teendőink közé.

Szervező - Fájlok


Általános fájl feltöltő modul. Amennyiben szeretnénk dokumentumainkat, nyomtatványainkat, különféle árajánlat, vagy egyéb sablonjainkat bárhonnan gyorsan elérni, a legjobb megoldás a fájlfeltöltő. A felhasználó hozzárendelési lehetőséggel pedig elkerülhetjük, hogy egyes fájlok illetéktelen kezekbe kerülhessenek, a hozzáféréseket munkatárcsoportokhoz rendelhetjük.

Szervező - Iroda szervező


Egyszerű, letisztult felületen foglalhatunk le erőforrásokat, legyen az gépjármű, tárgyaló, bárminemű korlátozott erőforrás. A modul megelőzi a jövőbeli vitákat, mert egyértelműen látszódik ki mikor mit foglalt le. Tárgyalásainkat, üzleti utainkat is egyszerűen szervezhetjük az erőforrásaink szabad kapacitása tudatában. A modul integrálva van a naptárrendszer, így például egy ügyféltalálkozóhoz rögtön foglalhatunk gépjárművet vagy tárgyalót.

Szervező - Irányelvek


Egyre gyakoribb a fejlődő cégek esetében, hogy sikerük kulcsa a pontos irányelvek meghatározása. A pontos munkavégzés egyik alappillére ez, így gondoskodni kell, hogy mindig elérhető legyen a munkatársak számára. Ezek rögzítésére és folyamatos aktualizálása alkalmas az irányelvek modul.

Szervező - Kérdőívek


A modul segítségével egyedi kérdőíveket állíthatunk össze, amelyek bizonyos, a rendszerben bekövetkező események hatására generálódhatnak. A kérdőívek kitöltésével rengeteg lehetőség adódik előttünk, például: alkalmazotti elégedettség, vevői elégedettség, kampány felmérések. Lehetőségünk van igen/nem típusú, 1-6-ig skálázható, szöveges, megjegyzés típusú kérdések feltételére. A kitöltött kérdőívek pdf-be is exportálhatóak, valamint statisztikázhatóak.

Szervező - Küldemény iktató


Postai küldeményeinket, e-mailjeinket, faxainkat iktathatjuk, így nincs elkallódott dokumentum, és a hosszas keresés bosszantó érzésétől is megszabadulunk. Listázásnál rengeteg információ birtokába kerülhetünk, például: kinél van, le lett-e zárva, kapcsolódik-e hozzá dokumentum. Az iktatott küldeményeket digitalizált formában is követhetjük, a vállalati scannerrel összekötve a kollégák a dokumentumok scannelt formájával dolgozhatnak. Ezzel megvalósítható a papírmentes iroda.

Szervező - Naptár


A naptár segítségével az összes felhasználó időbeosztása pontosan követhető. Azért, hogy megkönnyítsük a dolgozók mindennapi életét, a rendszert számos ponton összekötöttük a naptárral, így automatikus bejegyzések készíthetők az egyes munkafolyamatok, tevékenységek lezárását követően, de természetesen kézi rögzítésre is lehetőségünk van. A találkozókra, megbeszélésekre bármely felhasználót meghívhatjuk, fájlokat csatolhatunk, jelentéseket készíthetünk. A bejegyzések ügyfelekhez, partnerekhez kapcsolódhatnak, melynek segítségével végigkövethető a teljes ügyféltörténet. A naptár három különböző nézetben használható (napi, heti, havi), melynek köszönhetően mindig pontos képet kapunk saját, vagy épp kollégáink tevékenységeiről.

Szervező - Naptár jelentések


A naptár jelentések egy szabadon paraméterezhető naptár funkció. Az értékesítők, üzletkötők, projektmenedzserek számára nyújt rugalmas támogatást. A személyre szabható beállításoknak köszönhetően, az egyes találkozók, megbeszélések után gyors és lényegre törő jelentést készíthetünk, mely nagy segítséget nyújtanak a későbbi kiértékelésekhez.

Szervező - Nyomtatványiktató


A modul segítségével tudunk nyomtatványokat, szigorú számadású bizonylati tömböket beszerezni, iktatni és nyilvántartani. Az iktatott nyomtatványok között könnyedén kereshetünk különböző szűrőfeltételek segítségével, így egyszerűbb megtalálni és behatárolni a keresett nyomtatvány pontos pozícióját. Az iktatott nyomtatványok egy tetszőleges sorszámtartományát egyben tudjuk egy adott munkatársra delegálni.

Szervező - Eszköznyilvántartás


A cégünknél található eszközöket szervezhetjük nyilvántartásba, melyeknek meghatározhatunk egyedi azonosítót, érvényességi dátumot, vagy akár telephelyzet és munkatárshoz is rendelhetjük azokat. Az érvényességek lejáratára ezután a figyelmeztető központban állíthatunk be értesítéseket.