Rugalmas foglalkoztatási rendszer bevezetése az Innomedio Kereskedelmi és szolgáltató kft.-nél

Rugalmas foglalkoztatási rendszer bevezetése az Innomedio Kereskedelmi és szolgáltató kft.-nél


A projekt alapadatai:

Projekt azonosító: GINOP-5.3.2-16-2016-00410
Igényelt támogatás: 14 631 412 Ft
Ebből „de minimis”: 6 739 412 Ft
Támogatás intenzitása: 100%
Projekt zárása: 2018.04.02.

A projekt bemutatása:

Az Innomedio Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 2007-ben alakult azzal a céllal, hogy saját fejlesztésű ügyviteli megoldásainkkal támogassuk a vállalkozások fejlődését és az átlátható működését. Az alkalmazottak 80%-a webfejlesztő és programozó feladatot lát el. A munkavállalók létszáma a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően évről évre növekszik.

A rugalmas foglalkoztatás bevezetésével a célunk az, hogy a munkaszervezés és a szervezeti folyamatokat hatékonyabbá tegyük, és ezáltal a szervezet képessé váljon szolgáltatásait a piaci igényeknek megfelelően, fokozott együttműködési-, gyors döntési és önálló munkavégzési képességének fejlesztésével, hatékonyabban végezni. A munkavállalók által ellátott munkakörök minden esetben alkalmasak arra, hogy bevezetésre kerüljön a rugalmas foglalkoztatási forma, illetve a cégkultúra, és alkalmazottak hozzáállása is tartalmazza azokat az elemeket, amelyekkel bátran kijelenthető, hogy a rugalmas foglalkoztatás alkalmazásával hatékonyabb munkavégzés, és elégedettebb munkahelyi légkör teremthető.

A rugalmas foglalkoztatás alkalmazásának egyik kulcsa, hogy a vállalkozásunknál rendelkezésre áll az a technikai háttér, amely biztosítja a munkavállalók számára a teljes értékű otthoni munkavégzést. Ennek érdekében a projekt keretében új szerverek kerültek beszerzésre, amelyek biztosítják az adatok folyamatos és földrajzi helytől független elérhetőségét. A másik fontos tényező, hogy az egyes munkakörökhöz kapcsolódó munkafolyamatok úgy alakítottuk át, hogy azok elvégzése nem igényli az irodában történő munkavégzést. Ennek érdekében a projekt keretében különböző vezetői, és szervezetfejlesztési képzések valósultak meg.

A kötetlen munkarend szabályozása érdekében a vállalkozásnál 3 havi munkaidő keret bevezetésére került sor, amely azt jelenti, hogy egy munkavállalónak 3 havonta kell teljesítenie a munkaszerződésében szereplő adott időszakra vonatkozó összesített munkaidejét.


A projekt megvalósulásának helyszíne:

6724 Szeged, Vásárhelyi Pál utca 3-5, 25856/17 hrsz.

A projekt a következő közreműködő szervezetek támogatásával valósult meg:

Pénzügyminisztérium - Gazdaságfejlesztési Programok
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83.
E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu 
Telefon: +36 1 896 6666
Honlap: www.palyazat.gov.hu