IT értékesítő termékmenedzser

Dinamikusan fejlődő, 15 éves múlttal rendelkező, szegedi szoftverfejlesztő cégünk, a folyamatosan növekvő ügyfélkörnek köszönhetően szeretné bővíteni csapatát egy lendületes és innovatív gondolkodású IT Értékesítő Termékmenedzser munkatárssal.



Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • Saját fejlesztésű szoftverünk értékesítése kis- és középvállakozások részére
  • Üzleti igények kezelése a rendszer keretein belül
  • Az értékesítési ügylet lebonyolításához szükséges dokumentumok megírása és begyűjtése
  • Vezető szakmai tájékoztatása (projekt előrehaladása, meetingek eredményei, vezetők szakmai tájékoztatása, egyéb szakmai információk)
  • Segítségnyújtás a rendszer továbbfejlesztésében (technológia trendek követése az ügyviteli rendszerek területén)
  • Szoros együttműködés a marketing osztállyal
  • Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

Várjuk a jelentkezésed amennyiben:

  • Kiegyensúlyozott és stabil személyiség
  • Rendelkezel értékesítői tapasztalattal
  • Van tapasztalatod vállalati ügyfelekkel kapcsolatos ügyfélkezelésben
  • Rendelkezel bármilyen ERP rendszerhasználati tapasztalattal
  • Középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel
  • Legalább alap szinten ismered az MS Office-t és erős affinitásod van az IT területhez
  • Kiváló kommunikációs képességeid vannak
  • Szabályok és határidők pontos betartása nem jelent problémát
  • Üzleti gondolkodásmód és folyamatszemléletű megközelítés jellemez téged
  • Szereted az önálló, precíz munkavégzést
  • Jól tűröd a stresszt
  • Üzleti gondolkodásmód és folyamatszemléletű megközelítés jellemez téged
  • Van B kategóriás jogosítványod és vezetési tapasztalatod

Előny, ha:

  • Van felsőfokú iskolai végzettséged
  • Szeretsz és tudsz angolul beszélni
  • Rendelkezel fuvarozásban, szállítmányozásban szerzett tapasztalattal
  • Ismerősek számodra a szakirányú szoftverek

Miért érdemes hozzánk csatlakozni:

  • Fiatalos, befogadó szakmai légkör vár, ahol az ötleteidet, javaslataidat szívesen fogadjuk
  • Kulturált irodai környezet, modern eszközpark
  • Munkavégzéshez szükséges eszközöket (céges autó, laptop, mobiltelefon) biztosítunk
  • Versenyképes jövedelmet biztosítunk
  • Támogatjuk a szakmai és egyéni fejlődésed egyaránt
  • Csapatépítő tréningek és céges rendezvények várnak
  • Hétfőtől péntekig, rugalmas munkaidőbeosztás és home office lehetősége
  • Stabil hátterű cégünk pénzügyileg stabil vállalkozás, Bisnode AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 1,75 %-a jogosult.

Munkavégzés helye: Szeged és Magyarország egész területe


Jelentkezz nyitott pozíciónkra fényképes önéletrajzoddal az alábbi e-mail címen: hr@innomedio.hu
Legyél Te is az Innomedio csapat tagja!